אגף הכספים הינו הגוף הממונה על ביצוע מדיניות המועצה וניהולה של מערכת הכספים. האגף מורכב משלוש יחידות: לשכת הגזבר, מחלקת תקציבים - הנהלת חשבונות, מחלקת הכנסות - גבייה.

 

תחומי אחריות האגף:

  • הכנת תקציב המועצה.
  • פיקוח ובקרה על הניצול התקציבי של אגפי המועצה.
  • מתן תמיכה והדרכה בניהול כספי למחלקות במועצה.
  • הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים.
  • הגדלת הכנסות הרשות בכל התחומים.
  • תיאום וקישור מול משרדי הממשלה והמוסדות בכל התחומים הכספיים.
 

אנחנו מתחייבים !

  • לעמוד ביעדי תקציב המועצה המאושר, תוך התחשבות מתמדת בתושבים ובוועדי היישובים.
  • לעדכן הנחה לתושב על פי החוק (טבלת זכאות מבחן הכנסה) תוך 30 ימי עבודה.
  • ליישם עדכוני ותיקוני שומה בספרי המועצה בהתאם לחוק תוך 60 ימי עבודה. אפשר להגיש ערעור תוך 90 ימי עבודה.
  • לטפל בבקשה לקבלת תעודת מסים עבור רשויות המסים תוך 14 ימי עבודה.
  • לטפל בתלונות של תושבים בנושאים שבתחומי אחריות האגף תוך 14 ימי עבודה.
 

בעלי תפקידים ופרטים ליצירת קשר: