אגף הכספים
אגף הכספים הינו הגוף הממונה על ביצוע מדיניות המועצה וניהולה של מערכת הכספים. האגף מורכב משלוש יחידות: לשכת הגזבר, מחלקת תקציבים - הנהלת חשבונות, מחלקת הכנסות - גבייה.
תחומי אחריות האגף:
-
הכנת תקציב המועצה.
-
פיקוח ובקרה על הניצול התקציבי של אגפי המועצה.
-
מתן תמיכה והדרכה בניהול כספי למחלקות במועצה.
-
הכנת דוחות כספיים רבעוניים ושנתיים.
-
הגדלת הכנסות הרשות בכל התחומים.
-
תיאום וקישור מול משרדי הממשלה והמוסדות בכל התחומים הכספיים.
אנחנו מתחייבים !
-
לעמוד ביעדי תקציב המועצה המאושר, תוך התחשבות מתמדת בתושבים ובוועדי היישובים.
-
לעדכן הנחה לתושב על פי החוק (טבלת זכאות מבחן הכנסה) תוך 30 ימי עבודה.
-
ליישם עדכוני ותיקוני שומה בספרי המועצה בהתאם לחוק תוך 60 ימי עבודה. אפשר להגיש ערעור תוך 90 ימי עבודה.
-
לטפל בבקשה לקבלת תעודת מסים עבור רשויות המסים תוך 14 ימי עבודה.
-
לטפל בתלונות של תושבים בנושאים שבתחומי אחריות האגף תוך 14 ימי עבודה.