שלום לכולן
שמי מיטל מרדכי, אני עובדת באגף הרווחה של המועצה ולאחרונה משמשת גם כיועצת לשוויון מגדרי במועצה בהתנדבות.
מתוך הבנה כי נבחרות ציבור יתכן וזקוקות למרחב משלהן והן מתוך כוונה לסייע לכן בתפקידכן, חשבתי ליצור פורום נבחרות ציבור, שבין מטרותיו - קבוצה משפיעה שתקדם את נושא השוויון המגדרי במועצה, קידום נשים בתפקידים בישובים ובמועצה והעלאת המודעות לנושא.
 
דעתכן חשובה לי, אשמח אם תמלאו את השאלון
 
האם את חושבת שקיים צורך בפורום כזה? (חובה) שדה חובה
מהי התדירות בה תרצו לקיים את המפגשים? (חובה) שדה חובה
האם תרצו סדנאות בנושאים הבאים: (חובה) שדה חובה