תושבי מטה יהודה אחד למען השני !
מצטרפים עכשיו לסיירת יע"ל- מערך המתנדבים של מטה יהודה למאבק בקורונה!
תושבים יקרים, בימים אלו אנו מתמודדים עם אתגר התפשטות נגיף הקורונה, המשימה החשובה ביותר שלנו היא לשמור על בריאותנו ובריאות יקירינו. רק במאמץ משותף של קהילת מטה יהודה נשאיר את הישובים שלנו "ירוקים" מקורונה ונקטע את שרשרת ההדבקה.
דווקא בימים אלו יש חשיבות גדולה להתדנבות המבטאת סולידריות חברתית, אכפתיות ורגישות כלפי האחר ולכן הקימה המועצה את צוות יע"ל- יחד למען הקהילה, בשיתוף פיקוד העורף, משטרת ישראל והנהגות הישובים. הצוות פועל למען הקהילה וזמין לתושבים בכל יום ובכל שעה בנושא קורונה. המטרה היא להשפיע על התנהגות התושבים ולהציל חיים וכאן בדיוק אנו צריכים את עזרתכם.
הצטרפו לסיירת יע"ל והשאירו את מטה יהודה ירוקה!
להרשמה ולהצטרפות למערך המתנדבים