לכבוד יושבי ראש הוועדים, מזכירי היישובים, רכזי תרבות ורכזי המועדונים היקרים,

אנו נמצאים בתקופה מאתגרת, במיוחד עבור התושבים הוותיקים במועצה, ואנו תקווה כי אנחנו בתחילתה של חזרה לשגרה תקינה כפי שהכרנו עד כה.

במהלך השבועות האחרונים אנו באגף הרווחה, העמותה לוותיקי מטה יהודה ובשיתוף פעולה עם אגפים נוספים במועצה נערכים בדרכים רבות ומגוונות על מנת לספק מענה איכותי לצרכי התושבים הוותיקים באזור.
יש לציין לשבח את צוותי המועצה אשר החלו לחלק מנות וסלי מזון לוותיקים חסרי עורף משפחתי, מקיימים שיחות טלפוניות רבות לוותיקים על מנת לברר את צרכיהם ולצורך שמירה על קשר עמם. לצורך עניין זה נפתח במהלך תקופה זו קו חם המקבל פניות מאת התושבים לצד התקנת לחצני מצוקה לוותיקים בודדים ועוד שלל פעילויות נוספות.

לקריאת המכתב המלא לחצ/י כאן