הורים יקרים !

מנהל חינוך מטה יהודה בודק היתכנות לפתיחת צהרוני ניצנים בבתי הספר לכיתות א'- ב' יחד עם  הסעות מבית הספר ליישובים בסיום הצהרון.

תכנית ניצנים היא תכנית של משרד החינוך המספקת מסגרת חינוכית משלימה מסיום יום הלימודים ועד השעה 16:00.

התוכנית כוללת :

תוכניות פדגוגית – תכנית משרד החינוך

תוכניות העשרה- חוגים פעמיים בשבוע

ארוחת צהריים חמה ומזינה

התוכנית מסובסדת על ידי משרד החינוך והשתתפות הורים בעלות של 718 ₪ לחודש(בהתאם לקול קורא משרד החינוך)

נודה לכם על מילוי השאלון הקצר שיסייע לנו לבחון היתכנות לרישום לצהרונים יחד עם הסעות בסיום הצהרון זאת על מנת לקיים תכנון  מיטבי לקראת שנה"ל תשפ"ו.


האם תהיו מעוניינים לרשום את ילדכם/ילדתכם לצהרון בבית הספר?
האם תהיו מעוניינים לרשום את ילדכם/ילדתכם לצהרון בבית הספר? (חובה) שדה חובה