מגמה למוזיקה על אזורית לתושבי צור הדסה והסביבה

אנו שמחים לבשר על יוזמה משותפת של קונסרבטוריון צור הדסה ומנהל החינוך במועצה אזורית מטה יהודה לבחון הקמת מגמה על אזורית במוזיקה לילדי צור הדסה והסביבה משנת הלימודים הבאה. מסגרת המגמה – מסלול 5 יח"ל לבגרות בתוכנית תלת שנתית (י'-י"א-י"ב) בהיקף מינימום 21 ש"ש: 5 ש"ש מקצועות עיוניים + 2 ש"ש נגינה בהרכבים. במסגרת התוכנית ניתן לגשת גם ל 5 יחידות רסיטל לבגרות, סה"כ 10 יחידות.

לצורך הקמת מגמה זו בשנת הלימודים הבאה תשע"ב 2021-22, דרושים כ-20 משתתפים מכיתות י'.

במידה ותקום המגמה -  5 השיעורים העיוניים יתקיימו בימי שישי בשעות הבוקר-צוהריים ו 2 שיעורי הנגינה במסגרת הרכבי הקונסרבטוריון במהלך השבוע אחה"צ.

במסגרת התוכנית ילמדו תולדות המוזיקה מימי הביניים ועד לימינו, רפרטואר מגוון הכולל מוזיקה קלאסית, ג'אז ומוזיקה פופולרית, שיעורי תיאוריה, פיתוח שמיעה והרכבי ביצוע בשירה ונגינה וכן יציאות להאזנה לקונצרטים מגוונים ונגינה בכנסים מחוץ לצור הדסה.

תוכנית הכנה למגמה לכיתות ז' – ח' – ט' המתוכננת לפעול משנת הלימודים הבאה וכוללת 2 ש"ש תתקיים אחה"צ בקונסרבטוריון ותכלול לימודי מוזיקה, העשרה ותיאוריה התחלתיים, שירה ונגינה בהרכבים וכן נסיעות לקונצרטים וכנסים.

התוכנית מיועדת לילדי צור הדסה, יישובי המזלג, תלמידי בתי הספר של מטה יהודה שלא לומדים בהר טוב ואף לתושבים מחוץ למועצה.

נודה על מילוי השאלון הבא.

 

לייעוץ ופרטים ניתן לפנות לאמיר ברנהרד מנהל הקונסרבטוריון : 050-3767373, [email protected]


שאלון

אני לומד השנה בכיתה
אני לומד השנה בכיתה (חובה) שדה חובה
בכוונתי
בכוונתי (חובה) שדה חובה