תושבות ותושבים יקרים!

מינהל החינוך בשיתוף המשרד לשוויון חברתי מקימים כיתות ותיקות וותיקים בבתי הספר.

במסגרת התוכנית יתקיימו ימי לימוד והעשרה לאזרחים ותיקים בכיתות לימוד בחטיבות הביניים והתיכונים.

הפעילות תתקיים יום בשבוע במשך ארבע שעות, מסגרת הפעילות תהיה במהלך שעות הלימודים של תלמידות ותלמידי בתי הספר במטרה להעשיר אתכם, האזרחים הוותיקים שלנו ובמקביל לאפשר חיזוק והעמקת הקשר הבין דורי.

פרטים נוספים יינתנו לאחר הרשמה ע"י רכז הלמידה בבית הספר אליו נרשמתם.

השנה המועצה תפעיל את כיתות הלימוד בבתי הספר: הר טוב, עין כרם וישיבת אמי"ת נחשון.

כל אזרח/ית וותיק/ה המעוניינים לקחת חלק יש למלא את הפרטים הבאים על מנת שנוכל ליצור איתכם קשר.

מספר המקומות מוגבל!

הקדימו להירשם:

 

בית ספר
בית ספר (חובה) שדה חובה