שלום רב,
ביום ג' 20.02.23, בין השעות 09:00-13:00,
יתקיים רענון עבור הגשת עזרה ראשונה והפעלת דיפיברילטור עבור עובדי בניין המועצה.

הרשמה לרענון תתבצע בטופס הנ"ל:
 
 
 
 
האם יש לך ניסיון בהגשת עזרה ראשונה / הפעלת דיפיברילטור ? (חובה) שדה חובה
 
הרישום מותנה בהתחייבות ל**נוכחות מלאה** לאורך כל שעות הרענון. (חובה) שדה חובה