ברכה לפתיחת שנת הלימודים תש"פ

שנת לימודים פורייה ומוצלחת
תושבים יקרים,
לרגל פתיחת שנת הלימודים, אני מאחל לצוותים החינוכיים ולתלמידים שנת לימודים פוריה ומוצלחת.
יחד נמשיך להשקיע בחינוך ערכי ואיכותי ולהצעיד את מטה יהודה להשגים חדשים.
שלכם,
ניב ויזל, ראש המועצה
מליאת המועצה, הנהלת המועצה ועובדיה