מאשר/ת  ומודע/ת לכך כי במידה ובני/ בתי מגיע/ה או יוצא/ת באופן עצמאי מהיחידה  ללא הסעות הרשות:
  • על בני/בתי לעדכן איש צוות בעת הגעתו /ה ועזיבתו/ה את היחידה
  • כל זמן שבני/בתי לא נמצא/ת ביחידה הוא/היא תחת אחריותי בלבד
  • במידה ובני/בתי יוצא/ת  טרם סיום לו"ז היחידה עלי לשלוח אישור כתוב לאחד מאנשי הצוות הנוכחים במרכז.
  • ידוע לי כי ביחידה לקידום נוער, מטה יהודה מרכז נחם,  אין שומר ואין גדרות ועל כן לצוות היחידה אין את האפשרות למנוע יציאת תלמידים משטח היחידה.
Browser not supported