סיור לימודי למוזיאון יד ושם והר הרצל

 
בחודש הקרוב אנו מצייים את חודש תקומה וגבורה. בעקבות כך ובהתאם לתוכנית הלימודים ביום שלישי ה22/4/25 בין השעות 8.45-14.30 נצא לסיור במוזיאון יד ושם ולאחר מכן נקיים הליכה במסלול השביל המחבר- שביל המקשר בין שני אתרי הנצחה לאומיים ומרכזיים, מוזיאון יד ושם והר הרצל,  ושם נערוך פעילות לזכר נופלי  המועצה במלחמת "חרבות ברזל.
 
לו"ז יומי:
9:00- הסעה משותפת לירושלים 
9:40-12:00- סיור במוזיאון יד ושם
12:30- פעילות בשביל המחבר
13:45- הסעות חזור ליחידה
ציוד נדרש
- נעלי הליכה
-מים
-כובע
-לבוש הולם- מכנסיים- עוברים ברך, חולצה- עם שרוולים
 
*   יחולקו סנדוויצים בסוף הסיור 
  • ================================================================================================================
  1. אני מאשר/ת את יציאת בני/ ביתי
       
      יציאה לסיור לימודי ביד ושם ולאחר מכן הליכה בשביל המחבר, בתאריך ה- 22/4/25, בין השעות 8:45-14:45
  2. אישור הורים (חובה) שדה חובה
 
Browser not supported