הודעת דוברות מטה יהודה | 01.3.26 | 20:30 | שאגת הארי
יום שני למבצע שאגת הארי
מועצה אזורית מטה יהודה מחבקת ומחזקת את תושבי בית שמש, ומשתתפת מעומק הלב בצערן של המשפחות שאיבדו את יקיריהן.
מערך החירום של המועצה פועל סביב השעון, בתיאום מלא עם כלל גורמי הביטחון וההצלה, וממשיך לעקוב אחר ההתפתחויות ולתת מענה בשטח ובקהילה.
אין שינוי בהנחיות ההתגוננות בכל הארץ
אנו שבים ומדגישים!
יש להישמע להנחיות פיקוד העורף – ההנחיות מצילות חיים. בעת אזעקה יש להיכנס למרחב מוגן ולפעול בהתאם להנחיות באופן מיידי.
מחר יתקיימו לימודים מרחוק- בתי הספר יעדכנו את ההורים פרטנית
בהמשך לפגיעה הישירה בבית שמש, הוחלט שלא לקיים בשלב זה את פעילויות ההפוגה המקוונות שתוכננו למחר מתוך כבוד למשפחות ולנפגעים.
כלל העדכונים וההנחיות מתפרסמים בערוצי התקשורת של המועצה ממש כאן
פייסבוק- https://did.li/VvBIw
אינסטגרם- https://did.li/7XeOf
אתר המועצה- m-yehuda.org.il
קבוצות יישוביות- m-yehuda.org.il/1840
ערוץ וואטסאפ https://whatsapp.com/channel/0029Vb5yj7D9hXF5vAt6cf2Z
מוקד המועצה זמין 24/7 ב- 8108* ובהודעות ווצאפ בלבד ב-052-7250801
שמרו על עצמכם
אבישי כהן ראש המועצה
ומערך החירום המועצתי
