הישג משמעותי למועצה –החל מה- 1.1.26 הפחתה של 23.3% בתעריף אגרת הביוב!

בהמשך למכתב שיצא לתושבים בנושא אגרות הביוב, 
ראש המועצה, אבישי כהן סיכם בהצלחה מהלך נחוש מול רשות המים, שבמסגרתו אושר תעריף חדש שיהיה 5.66 ש"ח לקוב ביוב

המגלם הפחתה של 23.3% מתעריף אגרת הביוב הקיים. 

ההפחתה צפויה להיכנס לתוקף החל מ־1.1.26 (בכפוף לפרסום התעריף החדש ע״י רשות המים. 

ביחד נמשיך לפעול למען המועצה שלנו – בשקיפות, באחריות ועם מחויבות אמתית לתושבים.

אבישי כהן, ראש המועצה
הנהלת המועצה, עובדיה ונבחריה.