השבוע החלה שנת הלימודים עבור אלפי תלמידים במטה יהודה, ובימים הראשונים נשמעו גם טענות. חשוב לנו לשמוע אתכם ולהשתפר, וגם להזכיר 3 עובדות חשובות על מערך ההסעות שמפעילה המועצה:

1. המועצה מפעילה 1300 קוי הסעות בכל יום, המסיעים תלמידים ל-450 מוסדות חינוך! מדובר על מספר עצום של הסעות, שאין אף רשות אחרת בארץ המתמודדת איתו.
בימים הראשונים של הלימודים, מטבע הדברים, הפעלת מערך היסעים כזה דורשת התאמות וכן - עלולות להיות בו גם תקלות. ככל שנדע לאתר את התקלות, כך נמהר לתקנן, ולכן:

2. על מנת להצליח לקבל את השירות בצורה הטובה ביותר מומלץ לפנות במקרים של שיבוש בהסעות ישירות עם גורמי התחבורה של המועצה. במידה ויש עומס על קווי הטלפונים ניתן להתקשר גם לניידים ולשלוח מסרונים - כל המספרים נמצאים באתר ובאפליקציה המועצתית לחיוג בקליק.
בנוגע לבקשות שאינן דורשות פתרון מיידי, מומלץ לשלוח את תיאור האירוע לווטסאפ של מוקד המועצה 052-7250801. פניה עם כל הפרטים תפתח באופן אוטומטי, ותשלח לגורם המטפל.
למהלך זה קיימת חשיבות כיון שהמועצה עוסקת בניהול ובקרה של גורמי המקצוע אשר ממשיכים את הטיפול מול חברות הקבלן (כולל הבהרות, אזהרות, קנסות וכו').

3. בשנה הבאה מתכננת המועצה להפעיל את מערך ההסעים בצורה דיגיטלית, החל מרישום אינטרנטי ועד קבלת מידע על הנהג המסיע. זהו פרויקט ענק שבו נעסוק לאורך השנה, במטרה להנגיש לכם התושבים את כל המידע, באופן המודרני והנוח ביותר.

אז תודה על הסבלנות, ושתהיה לכולנו שנת לימודים פוריה ומוצלחת!