תרבות במטה יהודה: אחרי כמעט שני עשורים של שקט, אמפי "LIVE" נפתח מחדש כמתחם הופעות מוביל קרוב לבית


המועצה האזורית מטה יהודה יוצאת היום בבשורה תרבותית יוצאת דופן ומציפה את האזור בציפייה גדולה: ב-5 ביולי הקרוב ייפתח רשמית מתחם המופעים המיוחל אמפי LIVE הבית להופעות של מטה יהודה, שנמצא במתחם המועצה, סמוך למושב נחם.

פתיחת המקום מסמנת את יריית הפתיחה לעונת מופעי הקיץ שתתקיים במהלך חודש יולי, ומביאה הפקות מוזיקליות ישירות אל תושבי המועצה והסביבה - קרוב לבית, ללא צורך בנסיעות ארוכות או פקקים.

לאמפי המקומי מקום עמוק והיסטורי בלב הקהילה. הוא הוקם בשנת 1972 על ידי אריה צווייג ז"ל, מנהל בית הספר האזורי "אבן העזר",  ושימש במשך שנים ארוכות כמרכז של תרבות וחינוך באזור, עליו נערכו הצגות, טקסים חגיגיים ואירועי הצטיינות. במשך כמעט שני עשורים עמד האמפי בשתיקתו, וכעת המועצה מחזירה לו את הדופק.

אבישי כהן, ראש המועצה:

"הבטחנו להביא את התרבות של קיסריה אלינו למטה יהודה - ואנחנו מקיימים. הילדים והתושבים שלנו ראויים לגדול במקום שחוגג יצירה, מוזיקה וחיים בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מבלי להתרחק מהבית. אחרי לא מעט שנים של שקט, הבמה המיתולוגית הזו תחזור להיות תוססת ומרגשת מאי פעם".

ב-5.7 יושק האמפי לאחר שיפוץ נרחב במופע חגיגי של אברהם טל ומוש בן ארי שיעלו על הבמה ויפתחו רשמית את פעילות הבית להופעות של מטה יהודה. המופע הזה הוא רק הסנונית הראשונה; במהלך חודש יולי צפויים לעלות על במת האמפי שורה של אמנים מובילים, במסגרת פסטיבל נאמן למקום, וזוהי רק ההתחלה.

מכירת הכרטיסים כבר החלה, וכולכם מוזמנים להיכנס לאתר המועצה ולהגיע!