כדורסל, קהילה וערבות הדדית: יום המעשים הטובים של מטה יהודה על המגרש


שחקני ושחקניות הכדורסל של מטה יהודה וחניכי "כנפיים של קרמבו" נפגשו לפעילות ספורטיבית משותפת ומרגשת שהסתיימה גם בניצחון של הפועל מטה יהודה על מכבי ת"א־שוהם

במסגרת יום המעשים הטובים, שהתקיים השנה בסימן אחדות וחוסן קהילתי, קיימו מחלקת הספורט ומחלקת הנוער של מועצה אזורית מטה יהודה את המסורת האהובה והמרגשת: פעילות ספורטיבית משותפת של שחקני ושחקניות הכדורסל יחד עם חניכי וחניכות סניף "כנפיים של קרמבו".

הפעילות, שנדחתה בעקבות המלחמה, קיבלה השנה משמעות עמוקה במיוחד. על המגרש לא היו רק כדורים וסלים אלא גם חיבורים אנושיים, שיתוף פעולה, הכלה וחיזוק תחושת השייכות והקהילתיות.

במהלך הפעילות השתתפו יחד בני ובנות נוער, שחקנים מקצועיים וחניכי התנועה בפעילויות ספורט משותפות, משחקים ואתגרים קבוצתיים, שהפכו את המגרש למקום של חיבור אמיתי בין אנשים וקהילות.

לאחר הפעילות המשיכו כלל המשתתפים ליציע האולם כדי לעודד יחד את קבוצת הבוגרים של הפועל מטה יהודה במשחקה מול מכבי ת"א־שוהם. האווירה המיוחדת מהפעילות עברה גם אל היציעים, ובסיומו של משחק מותח רשמה הפועל מטה יהודה ניצחון מרשים בתוצאה 81:76.

במועצה ציינו כי הספורט הוא הרבה מעבר לתחרות — הוא כלי חינוכי וקהילתי משמעותי המחבר בין אנשים, מחזק את תחושת השייכות ותורם לבניית חוסן אישי וקהילתי, במיוחד בתקופה המורכבת שעוברת על החברה הישראלית.

"תמונת השחקנים והשחקניות שלנו לצד חניכי 'כנפיים של קרמבו' היא הניצחון האמיתי של כולנו — ניצחון של קהילה, של ערבות הדדית ושל רוח אנושית חזקה," נמסר מהמועצה.

מועצה אזורית מטה יהודה מבקשת להודות לכל המשתתפים, המאמנים, צוותי מחלקות הספורט והנוער, מתנדבי "כנפיים של קרמבו" והקהל שהגיע לקחת חלק ביום מרגש ומחבר במיוחד.

צילום : אלכס גילנסון