מטה יהודה ומשתתפי פסטיבל האוכל מחבקים את המילואימניקים:

פרויקט משותף לפסטיבל האוכל, מרכז הצעירים והצעירות ומחלקת התיירות


לקראת פתיחת פסטיבל האוכל של מטה יהודה, יצא לדרך פרויקט ייחודי ומרגש ביוזמת מחלקת התיירות והפקת הפסטיבל, בשיתוף מרכז הצעירים והצעירות ודוברות המועצה שמטרתו להוקיר את משרתי ומשרתות המילואים והקבע בקהילה.

במסגרת אתגר אינסטגרם שפרסמה דוברות המועצה, הוזמנו משרתי המילואים להעלות תמונות של “האוכל המפנק” שליווה אותם במהלך השירות. עשרות תמונות זרמו לרשת מנות קרב, קרמבו לארוחת בוקר ופסטה ברוטב שמן קנולה תיעוד אותנטי ומרגש של שגרת השירות בתקופת החירום והמלחמה.

מבין המשתתפים נערכה הגרלה, ושלוש משפחות משלושה יישובים שונים זכו במארז קולינרי חגיגי ומפנק במיוחד, מתוצרת מקומית של בשלני ועסקי פסטיבל האוכל.

ח' בת 31 מאורה, שירתה כנהגת ביחידה 8200 וצברה כ-500 ימי שירות ברחבי הדרום.
זוג צעיר, בני 28 ממטע, שניהם שירתו במילואים האחת בתחום המודיעין והשני בהגנת יישובים.
נ׳ מישעי, אל״מ בקבע ואב לארבעה, מייצג את משפחות הקבע שנשאו בנטל המתמשך לאורך התקופה.

המשפחות זכו לקבל משלוח עד הבית ממיטב העסקים הקולינריים המקומיים, יקב מוני, עיזה פזיזה והילי ונועה כולם משתתפי פסטיבל האוכל של מטה יהודה.

הפרויקט מבטא חיבור בין הקהילה, העסקים המקומיים והמועצה: חיזוק התיירות והיזמות המקומית לצד הוקרה אמיתית למי שמשרתים את המדינה. זו דוגמה לאופן שבו פסטיבל האוכל הוא הרבה מעבר לאירוע קולינרי הוא פלטפורמה לקשרים, לפירגון ולהבעת תודה.

פסטיבל האוכל של מטה יהודה ייפתח בקרוב, שלושה סופי שבוע החל מחודש מרץ ויציע עשרות מוקדי אירוח, טעמים וחוויות ברחבי המועצה.

במטה יהודה ממשיכים לחבר בין אנשים, עסקים וקהילה ולפרגן מכל הלב.