סוגרים שבוע עם אבישי | 12.02.26
תושבות ותושבים יקרים,
עבר עלינו שבוע גדוש בעשייה וברגעי קהילה מרגשים, ואני שמח לשתף אתכם בחוויות שלי ובנעשה במועצה.
אחד הרגעים המשמעותיים ביותר עבורי השבוע היה במסגרת אירועי "פברואר יוצא מן הכלל". ישבתי בקהל בהרצאה של דניאל מורס, ששיתף באומץ על החיים לצ תסמונת טורט, והייתי נרגש עד דמעות מהסיפור שלו ומהעוצמות שגילה. באותו ערב גם צפיתי במוזיקאים המוכשרים שלנו, תושבי המועצה על הרצף האוטיסטי, שהופיעו על הבמה והזכירו לכולנו ששילוב הוא לא רק ערך, הוא הכוח שלנו כחברה.
השבוע עשינו צעד חשוב להסדרת החניה במתחם המועצה, החניה במתחם תהיה מעתה מוסדרת ובתשלום דרך האפליקציות המוכרות. המטרה שלי היא לייצר סדר במתחם, למנוע את העומסים הכבדים שחווינו עד כה ולאפשר לכם למצוא חניה פנויה ובטוחה בקלות. האכיפה במתחם תחל ביום ראשון הקרוב, ואני קורא לכולם להתנהל בהתאם להסדרים החדשים.
במקביל, זכיתי לקחת חלק באירועי אמצע השנה המופלאים של מרכז האמנויות שלנו "יד חריף". הגעתי לערב המרשים של הקונסרבטוריון והתמלאתי גאווה מהרמה המקצועית של הנגנים שלנו, והערב במופע המחול. לראות את הכישרונות הללו על הבמה זה לראות את הלב הפועם של מטה יהודה.
לסיום, ההכנות לפסטיבל האוכל המסורתי שלנו נמשכות במלוא המרץ לקראת פתיחתו בתחילת מרץ. עקבתי השבוע אחרי התקדמות העבודות של צוותי התיירות יחד עם הבשלנים והתיירנים שלנו, ואני יכול להבטיח לכם שהטעמים והסיפורים השנה יהיו מיוחדים מתמיד.
אני מאחל לכולנו סוף שבוע רגוע, מלא בטיולים בטבע הפורח שלנו.
שבת שלום,
אבישי כהן, ראש המועצה