סוגרים שבוע עם אבישי | 29.01.26
תושבות ותושבים יקרים,
פתחנו את השבוע בבשורה על חילוצו של רס״ל רני גואילי ז״ל מרצועת עזה. רני היה החטוף האחרון שנותר בעזה, והחזרתו לקבורה בישראל היא רגע כואב ומטלטל עבור המדינה כולה. בשם המועצה ובשמי, אני שולח תנחומים עמוקים למשפחת גואילי. המציאות הישראלית מחייבת אותנו לנוע תמיד בין הזיכרון והכאב לבין האחריות להמשך העשייה והבנייה.
לצד האירועים הלאומיים, המועצה המשיכה לפעול בשטח בכל הגזרות. צוותי המועצה נדרשו לאירוע חריג שבו אותר אוח עיט שנפגע מהתחשמלות במהלך עבודות תחזוקה. הפעולה המהירה של הצוותים אפשרה להעביר את האוח העיטי לתצוגה חינוכית במוזיאון הטבע התנ״כי שנמצא במועצה. זהו ביטוי נוסף למחויבות שלנו לשמירה על המאזן הסביבתי והטבע המופלא המקיף אותנו כאן במטה יהודה.
בתחום החינוך, השבוע התקיים מפגש משמעותי במסגרת תוכנית ה"עתודה הניהולית". בחרנו להשקיע במורים ובמורות המצטיינים של המועצה ולתת להם כלים ניהוליים מתקדמים, מתוך הבנה שהם אלו שיעצבו את עתיד מערכת החינוך שלנו. טיפוח המנהיגות החינוכית מבית הוא המפתח ליצירת מערכת מצוינת, יציבה וערכית עבור ילדינו.
בסוף השבוע קיימנו את מליאת המועצה הראשונה לשנת 2026. במהלך הישיבה הוצגו תוכניות העבודה של מינהל החינוך ומחלקת התפעול. כפי שהדגשתי בפני חברי המליאה, היעדים שלנו לשנה הקרובה ברורים: העמקת איכות השירות לתושב, שדרוג תשתיות היישובים והמשך צמיחה קהילתית וחברתית.
בשבוע הבא אנחנו יוצאים לדרך עם פרויקט מיחזור חדש ורחב במועצה. המטרה שלנו היא להפוך את הקיימות לפעולה פשוטה ויומיומית עבור כל משפחה. פרטים נוספים יפורסמו באתר ורשתות החברותיות של המועצה.
נמשיך לעבוד יחד, מתוך תחושת שליחות ואמונה בקהילה שלנו.
שבת שלום,
אבישי כהן, ראש המועצה