טורניר כדורעף נערות ראשון במטה יהודה
תלמידות כיתה ט’ מתיכון הרטוב אירחו טורניר מחוזי, הציגו ספורטיביות, התמדה ורוח קבוצתית מרשימה
לראשונה במועצה האזורית מטה יהודה התקיים טורניר כדורעף ייעודי לבנות כיתה ט’, ביוזמת תיכון הרטוב. בטורניר השתתפו שלושה בתי ספר: תיכון הרטוב, התיכון המסורתי מירושלים ובית הספר עופרה, והוא סימן ציון דרך משמעותי בקידום ספורט נערות במועצה.
נבחרת הרטוב פתחה את היום בניצחון מרשים על עופרה בתוצאה 0:2. במשחק השלישי, לאחר מאבק צמוד ואיכותי, הפסידו הבנות למסורתי ירושלים בתוצאה 2:1, במשחק שהוכיח רמה גבוהה, נחישות ורוח ספורטיבית.
בנבחרת הרטוב שיחקו: רוני אביב (קפטנית), ליבי טמיר, עמית אוחנה, מיקה ברוער, רוני קדם, נטע פתיחי, אביב ארז, תהל גולדנברג ושקד פנחס לוי. טליה סרגוסטי וטליה אדרי, שנעדרו מהמשחקים, המשיכו להיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה ומהרוח המשותפת. את הנבחרת מאמן רז ספיר, המלווה את הבנות לאורך השנים.
ראש המועצה האזורית מטה יהודה, אבישי כהן, בירך על קיום הטורניר ואמר:
''הטורניר הזה הוא ביטוי לערכים שאנחנו מקדמים במטה יהודה – מצוינות, התמדה, עבודת צוות ושוויון הזדמנויות. הספורט הוא כלי חינוכי משמעותי, והבנות הוכיחו כאן דרך, מחויבות וגאווה גדולה למועצה.''
מנהל מחלקת הספורט, אסף סולומון: "עבורנו במטה יהודה, הספורט הוא הרבה מעבר לפעילות גופנית – הוא מהווה חוסן חברתי ומקור לגאוות יחידה. אנו משקיעים משאבים רבים בקידום וטיפוח ספורט הנערות, מתוך אמונה כי העצמתן היא המפתח לחיזוק הקהילה כולה."