סוגרים שבוע עם אבישי | 25.12.25
תושבות ותושבים יקרים,
את השבוע שעבר חתמנו בחגיגות חנוכה ברחבי המועצה
אירועי תרבות, הופעות ומפגשים קהילתיים שחיברו בין אנשים, יישובים ודורות.
אלון עדר הופיע ביקב קדמא, נופר בטאט ריגשה בנס הרים, וקיימנו גם מסיבת חנוכה מיוחדת למשפחות צמ״יד.
רגעים של אור, חיבור וקהילה, בדיוק כמו שחנוכה צריך להיות.
השבוע נכנסנו לעשייה חדשה ומרגשת.
אחד הרגעים המיוחדים היה המשך צמיחתו של פרויקט ״יוצאים לאור״ במסילת ציון, מיזם קהילתי שנולד מתוך הלב ונותן קול, פנים וסיפור לאנשי ונשות גיל 80+.
זה פרויקט שמזכיר לנו כמה עומק, ניסיון וחוכמה יש בדור הוותיק שלנו, וכמה חשוב להמשיך ולתת להם מקום מרכזי בחיי הקהילה.
ביום רביעי הנחנו אבן פינה למועדון הנוער החדש בעין נקובא-עין ראפה.
זה לא רק מבנה חדש, אלא מרחב של הזדמנויות: למפגש, ללמידה, לשייכות ולצמיחה של הדור הצעיר.
האמונה שלנו ברורה, בניית עתיד מתחילה ביצירת מרחבים משמעותיים לנוער, למנהיגות צעירה ולעשייה קהילתית.
בתחום החינוך, קיבלנו בשורה מרגשת במיוחד.
איאהב אלזיאדנה, מנהל בית הספר העל־יסודי ברנקו וייס בעין נקובא–עין ראפה, נבחר למנהל פורץ דרך על ידי הוועדה המחוזית של משרד החינוך.
זו הוקרה על הובלה חינוכית מעמיקה, צמצום פערים והישגים חסרי תקדים, ובעיקר על אמונה אמיתית בכל תלמיד ותלמידה.
ואתמול התקיים ערב מגמה חגיגי בתיכון הר־טוב, עם פתיחתה של מגמה אזורית חדשה:
מגמת לימודי איראן, ביטחון ומודיעין.
המגמה, שמובילה גלית סדן, פותחת בפני תלמידות ותלמידים שער לעולם של ידע, חשיבה ביקורתית והבנה אזורית מעמיקה.
ההרצאה של בני סבטי העניקה מבט מרתק על איראן, החברה וההנהגה, ויצרה ערב משמעותי במיוחד.
שבוע שמחבר בין תרבות, קהילה, נוער, חינוך ועתיד.
ככה נראית עשייה אזורית, יום אחרי יום, יישוב אחרי יישוב.
מאחל לכולכן ולכולכם סוף שבוע נעים ובטוח,
אבישי כהן
ראש המועצה האזורית מטה יהודה