גאדה קזל מנהלת בית הספר עין נקובא-עין ראפה נבחרה להשתתף בתכנית ''מחליפים מילה'' בבית הנשיא
105 מנהלות ומנהלי בתי הספר מרחבי הארץ נבחרו לקחת חלק בתכנית המחזקת דיאלוג, גשרים חברתיים ויוזמות חינוכיות לחברה הישראלית
גאווה גדולה למטה יהודה: גאדה קזל, מנהלת בית הספר היסודי עין נקובא–עין ראפה, נבחרה כמנהלת המייצגת את מחוז ירושלים בתכנית הלאומית ''מחליפים מילה' שנפתחה השבוע בבית הנשיא.
הטקס הרשמי התקיים ביום שני, 1.12.25, במעמד נשיא המדינה ורעייתו, ובהשתתפות 104 מנהלות ומנהלים מכל גווני החברה הישראלית.
התכנית, ביוזמת בית הנשיא, נועדה לחזק את המרקם החברתי, לבנות גשרים בין קהילות שונות, ולעודד פיתוח מיזמים חינוכיים משותפים המתבססים על שיח, הקשבה ופעולה משותפת.
קזל סיפרה כי ההשתתפות בתכנית היא עבורה ''רגע מרגש ומשמעותי'', והדגישה את מחויבותה לקידום דיאלוג וחינוך לשותפות בתוך בית הספר ובקהילה שסביבו. לדבריה, היא יוצאת לדרך ''עם קבוצת מנהיגות חינוכית מעוררת השראה, במטרה ליצור שינוי אמיתי מהשטח''.
ארז אמבר, ראש מינהל החינוך:
היכולות להקשיב, להביע דעה, לשתף ולהיות פתוח לשינוי, כל אלו הם ערובה להעברת הלכידות לתחושת השייכות של כולנו למטה יהודה ולמדינת ישראל.
שמח על הזכות לעבוד עם גאדה, עם הצוות המצוין שהיא מובילה ועם תכניות החינוך הערכיות בעין נקובה -עין ראפה.
ראש המועצה האזורית מטה יהודה, אבישי כהן, בירך על הבחירה ואמר:
''גאדה קזל מייצגת מנהיגות חינוכית מקצועית, רגישה ואמיצה. הבחירה בה להשתתף בתכנית בבית הנשיא היא הוקרה לעבודתה ולשליחות שלה לחינוך מקרב ומקדם. מטה יהודה גאה בה ומלווה את העשייה החינוכית שמחברת בין קהילות ובונה חברה טובה יותר.''
בהמשך השנה יקדמו משתתפי התכנית יוזמות חינוכיות משותפות שנועדו להטמיע שיח משמעותי, חיבור ויצירתיות בבתי הספר ברחבי הארץ.

