מועצה אזורית מטה יהודה: אפס סובלנות לכל גילוי אלימות. תמיכה מלאה בראש הוועד ובנבחרי הציבור בשדות מיכה
המועצה האזורית מטה יהודה וראש המועצה אבישי כהן פועלים במדיניות ברורה ועקבית של אפס סובלנות כלפי כל אירועי אלימות, איומים או פגיעה בנבחרי ציבור.
לדברי המועצה: “מדובר בקו אדום שאיננו מאפשרים לחצות – לא היום ולא בעתיד.”
מיד עם קבלת הדיווח על האירוע החמור שאירע בשדות מיכה, בו הושלך רימון לעבר מתחם ביישוב, יצר ראש המועצה קשר עם ראש הוועד והגיע לשטח באופן אישי. המועצה הקימה צוות ביטחוני ייעודי הפועל בתיאום מלא עם משטרת ישראל, כולל צעדי אכיפה דחופים והגברת נוכחות ביטחונית ביישוב.
השבוע קיימו ראש המועצה והנהלת המועצה את ישיבת הבוקר השבועית בבית העם בשדות מיכה כאות הזדהות ותמיכה בנציגי היישוב שנפגעו מאירועי האלימות.
הבוקר נפתח בסיור בשטח בו הושלך רימון לפני כשבועיים, בהשתתפות ראש המועצה, הנהלת המועצה, ומפקד תחנת מטה יהודה, סנ"צ ראובן נאווי. לאחר מכן התקיים דיון חירום שעסק בחיזוק הביטחון, אופן הטיפול המשטרתי והצורך בהגברת האכיפה באזור.
ראש המועצה אבישי כהן אמר:
“נעלה רמה בפעילות שלנו בשדות מיכה. לא נאפשר התנהגות אלימה כלפי בעלי תפקידים ונבחרי ציבור. אנחנו כאן היום כדי להביע תמיכה ולהבהיר בצורה חד משמעית שלא נאפשר לגורמים שונים לפגוע בחיי הקהילה ובמרקם החיים התקין.”
מפקד תחנת מטה יהודה, סנ"צ ראובן נאווי הוסיף:
החקירות מתנהלות והמשטרה מטפלת באירועים במלוא הרצינות. חשוב שכל תושב יגיש תלונה בזמן אמת זו הדרך לאכיפה אפקטיבית.
יו"ר הוועד, אריק שוורץ:
“אנחנו במאבק על המושב. אני קורא לשר לביטחון לאומי לחזק את תחנת המשטרה.”
המועצה מדגישה כי לאורך החודשים האחרונים פנתה מספר פעמים לגורמי משטרה בכירים, התריעה במכתבי חירום על התגברות התופעה, ודרשה חיזוק מיידי של האכיפה באזור.
מועצה אזורית מטה יהודה תמשיך לפעול “בנחישות ובכוח”, כלשון ההודעה, מול כל גילוי אלימות בכל יישוב ובכל מצב על מנת להבטיח ביטחון אישי ושלטון חוק לכלל התושבים.


