פתיחה חגיגית למועדון הוותיקים המחודש בכפר עין נקובא

המועצה מציינת את חודש הוותיק הבינלאומי במעמד מרגש נוסף של כבוד לדור המייסדים


ביום שני נערך בכפר עין נקובא טקס חגיגי לרגל פתיחתו של מועדון הוותיקים המחודש, שנבנה ושופץ בשיתוף פעולה בין ועד הכפר, משרד הרווחה, אגף הרווחה במועצה והעמותה למען הוותיק של מטה יהודה.

המועדון שופץ, נצבע ורוהט מחדש על ידי ועד הכפר, כהכנה ליום הפתיחה, וכל זאת מתוך רצון ליצור עבור ותיקי וותיקות הכפר מרחב קהילתי חם, מזמין ובטוח.
המקום צפוי לשמש בית לפעילויות פנאי, מפגשים קהילתיים ותוכניות חברתיות לאורך כל השנה.

האירוע התקיים במעמד ראש המועצה אבישי כהן, יו״ר הוועד רמי עוואדללה, ותיקי ותיקות הכפר ובני קהילה נוספים.
החיבוק הרחב מצד התושבים והשותפים לדרך הדגיש את חשיבות ההשקעה בדור הוותיק, האנשים שעל כתפיהם נבנה היישוב והקהילה.

טקס החנוכה הגיע בעיתוי מיוחד: חודש נובמבר, חודש הוותיק הבינלאומי, מה שהוסיף לתחושת ההתרגשות והסמליות.
עם פתיחת המועדון בכפר עין נקובא מצטרף היישוב לשורת יישובים במטה יהודה שבהם פועלים מועדוני ותיקים פעילים ומוערכים.

ראש המועצה אבישי כהן אמר בטקס:
''הוותיקים הם הלב הפועם של מטה יהודה. האחריות שלנו, כחברה וכמועצה, היא להעניק להם מרחבים מכבדים, פעילים ומלאי חיים. המועדון שחונכים היום הוא עוד צעד בשימור המסורת, בקידום איכות החיים ובהכרת תודה אמיתית לדור שבנה את הכפר והאזור כולו.''

המועצה האזורית מטה יהודה ממשיכה להרחיב את השירותים ואת המענים לוותיקים, מתוך מחויבות עמוקה לדאגה, הקשבה ויצירת קהילה תומכת, בכל ימות השנה.