גאווה מקומית: תלמידי קונסרבטוריון ''יד חריף'' זכו בהישגים מרשימים בתחרות הפסנתר הבינלאומית ''Stretto''
ארבעה תלמידים צעירים ממטה יהודה בלטו בתחרות הבינלאומית שנערכה בתל אביב וזכו בפרסים מיוחדים ובהזדמנויות מקצועיות נדירות
ארבעה מתלמידי קונסרבטוריון ''יד חריף'' של המועצה האזורית מטה יהודה ייצגו את האזור בכבוד רב בתחרות הפסנתר הבינלאומית ''Stretto International Piano Competition'', המוקדשת למצוינות בקרב פסנתרנים צעירים מכל העולם. התחרות התקיימה בתל אביב בהשתתפות מתחרים מישראל, גרמניה, אוסטרליה, ניו זילנד ומדינות נוספות.
תחרות ''סטרטו''נחשבת לאחת הבולטות בז’אנר הקונצ’רטו לפסנתר, ומעניקה לתלמידים צעירים אפשרות נדירה להופיע עם תזמורת מקצועית כבר בגיל צעיר, הזדמנות המהווה מקפצה משמעותית לעתידם האמנותי.
ההישגים של תלמידי מטה יהודה:
• גפן אלמוג (בת 7, גבעת ישעיהו) – זכתה בהזדמנות להופיע עם רביעיית מיתרים מקצועית בדצמבר הקרוב בקונסרבטוריון גבעתיים.
• תמר פיזואטי חקון (בת 9, שריגים) – זכתה בפרס מיוחד: ספר תווים יוקרתי ומהדורה מוגבלת שהוענק על ידי פרופ’ מריה פוכליאנקו, פסנתרנית בעלת שם עולמי וראש מחלקת הפסנתר באקדמיה למוזיקה של קייב.
• מיכאלה לוי (בת 9, אביעזר) – זכתה להשתתף בתחרות הבינלאומית “5-th UKE-Piano” ללא שלבי סינון, כולל ביצוע קונצ’רטו עם התזמורת הפילהרמונית הבינלאומית.
• גור אלמוג (בן 12, גבעת ישעיהו) – זכה בתעודת הצטיינות מיוחדת ובציון לשבח על ביצוע קונצ’רטו ברמת גילו.
את ארבעת התלמידים מדריכה ד”ר מאשא פורמן-קרימר, שבשנתיים האחרונות מובילה את כיתת הפסנתר בקונסרבטוריון להישגים משמעותיים ולפריחה מקצועית.
אבישי כהן, ראש המועצה האזורית מטה יהודה:
''ההישגים המרשימים של ילדי קונסרבטוריון ‘יד חריף’ הם מקור לגאווה גדולה למטה יהודה. לראות ילדים צעירים מהיישובים שלנו זוכים בהכרה בינלאומית, זה מרגש ומעיד על כישרון, מסירות ועבודה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר. המועצה תמשיך להשקיע בחינוך למוזיקה ובטיפוח הדור הבא של האמנים.''
ההישגים המרשימים ממקמים את מטה יהודה בשורה הראשונה של מוסדות החינוך המוזיקלי בישראל, ומדגישים את חשיבותה של יצירה תרבותית איכותית בלב המועצה.