מטה יהודה למען בטיחות בדרכים
שיתוף פעולה בין המועצה האזורית מטה יהודה לתחנת המשטרה במטרה לצמצם תאונות ולשמור על חיי אדם
מועצה אזורית מטה יהודה פועלת בימים אלו בשיתוף תחנת משטרת מטה יהודה לחיזוק תחום האכיפה והבטיחות בדרכים ברחבי המועצה, במטרה לשפר את תחושת הביטחון של התושבים ולהפחית את מספר תאונות הדרכים בכבישים ובצירים המרכזיים.
הפעילות המשותפת מתמקדת באזורים בעלי סיכון מוגבר, כבישים צרים, פניות מסוכנות, וצירים סמוכים ליישובים שבהם תועדה תנועה מואצת של כלי רכב. במסגרת המהלך מתקיימים מבצעי אכיפה ייעודיים נגד נהיגה מופרזת, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה ואי־ציות לתמרורים, לצד אכיפה מוגברת בשעות העומס ובקרבת מוסדות חינוך.
היוזמה נועדה לא רק להרתיע נהגים מסוכנים, אלא גם להגביר את המודעות הציבורית לחשיבות הנהיגה האחראית. במקביל למבצעי האכיפה, פועלת המועצה לקידום פעילות הסברתית וחינוכית בבתי הספר ובקהילה, מתוך תפיסה כוללת של “חינוך לבטיחות בדרכים מגיל צעיר”.
ראש המועצה האזורית מטה יהודה, אבישי כהן, ציין:
''נושא הבטיחות בדרכים נמצא בראש סדר העדיפויות שלנו. מדובר בחיי אדם – ואין דבר חשוב מזה. נמשיך לפעול יחד עם תחנת המשטרה כדי למנוע נהיגה מסוכנת, להגביר נוכחות ואכיפה בשטח, ולשמור על ביטחון התושבים בכל דרך ובכל יום''.
במועצה מדגישים כי שיתוף הפעולה ההדוק עם תחנת משטרת מטה יהודה מהווה נדבך מרכזי במדיניות כוללת לשיפור איכות החיים והביטחון האישי במרחב הציבורי.
המהלך צפוי להתרחב בחודשים הקרובים ולהקיף גם פרויקטים קהילתיים נוספים, בהם התקנת שילוט חדש, שיפור תשתיות תאורה ותחבורה, ושיתופי פעולה עם ועדות היישובים לקידום מודעות לבטיחות בדרכים.
מטה יהודה ממשיכה לפעול באחריות, בשותפות ובנחישות, למען תושבים בטוחים, קהילה ערכית, ודרכים בטוחות יותר לכולנו.