שרת התחבורה מירי רגב בביקור במטה יהודה

מפגש אסטרטגי עם ראש המועצה אבישי כהן והנהלת המועצה עסק בקידום תשתיות תחבורה, שיפור נגישות הציבור והבטחת בטיחות משתמשי הדרך ברחבי המועצה


השבוע התקיים במטה יהודה מפגש עבודה חשוב עם שרת התחבורה ח״כ מירי רגב, שנפגשה עם ראש המועצה האזורית אבישי כהן והנהלת המועצה לדיון מעמיק בנושאי תחבורה ותשתיות ביישובי מטה יהודה.

במהלך הפגישה הוצגו לשרה מספר פרויקטים אסטרטגיים שמובילה המועצה במטרה לשפר את איכות חיי התושבים, ביניהם קידום נגישות לתחבורה ציבורית, מציאת פתרונות תחבורתיים יעילים לתושבי המועצה, ושיפור הגישה לתחנת הרכבת הסמוכה.
בנוסף נדונו כבישים והסדרי תנועה ברחבי המועצה, מתוך דגש על בטיחות משתמשי הדרך, וכן הוצג לשרה מתווה השאטלים, יוזמה תחבורתית שמטרתה להקל על ניידות התושבים בין היישובים למרכזי החוגים ושעות הפנאי.

הפגישה התקיימה באווירה טובה ועניינית, ונחתמה בהבטחה להמשך שיתוף פעולה הדוק בין המועצה למשרד התחבורה, לקידום פרויקטים אזוריים משותפים.

ראש המועצה האזורית מטה יהודה, אבישי כהן, הודה לשרה ולצוות משרדה על ההקשבה והפתיחות:

"אני מודה לשרת התחבורה מירי רגב על ביקורה ועל הנכונות לשתף פעולה עם המועצה בקידום פתרונות תחבורתיים מותאמים לצרכים הייחודיים של יישובי מטה יהודה. התחבורה היא אחד המפתחות המרכזיים לאיכות חיים, לצמיחה אזורית ולחיבור בין הקהילה, ואנו נמשיך לפעול בנחישות כדי להבטיח נגישות ובטיחות לכל תושבי המועצה."

מירי 2.jpe