במידה וחלון ההדפסה לא נפתח תוך מספר שניות לחץ כאן

אימון הכנה לתקשורת עם התושבים בזמן חירום התקיים במטה יהודה


מועצה אזורית מטה יהודה ופיקוד העורף ממשיכים בהכשרת עובדי המועצה בשגרה ובחירום. בשבוע שעבר התקיימה השתלמות לנציגי השירות במכלול מידע לציבור, עובדי מועצה ונציגי המוקד שיתגברו את עבודת מוקד המועצה בשעת חירום.

ההשתלמות עסקה בתפיסת ההפעלה הרשותית של מכלול מידע ואופן הפעלת המוקד בשעת חירום. נציגי המכלול נחשפו למבנה המכלול, לנוהלי מוקד המועצה ולמדיניות ההתגוננות של פיקוד העורף. בחלקה השני של ההשתלמות נערכו סימולציות טלפוניות בהם נדרשו המשתתפים ליישם את הכלים שקיבלו בחלקו הראשון של היום.

"מתן מידע מדויק לציבור בזמן חירום הוא שיעשה את ההבדל בין אירוע נשלט לאירוע מתגלגל שיוצא מכלל שליטה", אמר ניב ויזל, מ"מ ראש המועצה. "בעידן הדיגיטלי חשוב מאוד לעשות שימוש בכל הכלים העומדים לרשותנו על מנת לשלוט במידע בשגרה ובחירום. אני מברך את כל השותפים לאימון חשוב ומשמעותי זה".

"האימון נועד להכשיר את המוקדנים בשגרה ובחירום", מסר סיון כהן-טופל, מנהל המוקד במטה יהודה. "תרגיל הסימולציות לשיחות במוקד שנערך בחלקו האחרון של האימון הפגיש את המוקדנים עם סיטואציות שונות".

את האימון העביר סרן עוזאל ותיק מפיקוד העורף ובו השתתפו גם מפקד היקל"ר (יחידת קישור לרשות), סא"ל ירון טל, קב"ט המועצה, יאיר אברהם, מש"ק מידע לציבור, אליאור שמביק וקנ"ר (קצינת נפה רשויות) הרטוב, סגן עדן לידני.

"מוקד המידע לציבור במטה יהודה הוא מקצועי, אמין ומיומן לטפל באוכלוסייה בשגרה ובחירום", סיכם סא"ל ירון טל.
 

[pic_19957]

[pic_19956]